Tiedote: Infrakit-palvelu siirtynyt DCS Finland Oy:n omistukseen

Liiketoimintajärjestelyn johdosta Infrakit-palvelu ja siihen liittyvät sopimukset ovat siirtyneet 30.1.2016 alkaen DCS Finland Oy:n omistukseen.  Muutos ei vaikuta palvelun tuottamiseen, asiakkuuksiin tai kumppanuuksiin. Infrakit myös pysyy edelleen palvelun ja brändin nimenä.

DCS Finland Oy:n omistavat yhtiön työntekijät. Entinen yhtiö Infrakit Oy on siirretty vapaaehtoiseen selvitystilaan, eikä sillä ole liiketoimintaa tai työntekijöitä.

Lisätiedot:
Teemu Kivimäki
Hallituksen jäsen, DCS Finland Oy
infrakit.com
DCS Finland Oy (y-tunnus 2737848-4)

Infrakit on suomalainen ohjelmisto-startup ja meitä on 13 hengen tiimi Helsingissä, Serbiassa ja Hollannissa. Olemme toimineet infrarakentamisen tehostamisen parissa jo 5 vuotta. Infrakit-pilvialusta tuo digitalisaation hyödyt infrarakennustyömaille. Projektin tilaaja, suunnittelija ja urakoitsija, kuten kaikki muu oleellinen henkilöstö näkevät hankkeen edistymisen reaaliaikaisesti karttanäkymässä. Siten varmistutaan työn laadusta sekä etenemisestä aikataulun ja budjetin mukaisesti. Kaikki tieto on kaikkien käytössä, aina.

Facebooktwitterlinkedinmail